4/8/16

4. srpna 2016 v 20:51 | K. |  Jídelníček
snídaně: 3 malé domací lívance s domací marmeládou
svačina: x
oběd: kuskus s tofu, rajčaty a paprikou
svačina: broskvová přesnídávka
večeře: kuskus s tofu, rajčaty a paprikou

pití: 1,5 l vody
pohyb: 25 minut cardio od Body Project, 5 hodin v práci
váha: 78 kg

Musím snižovat to jídlo postupně. Ale i tak je to teď lepší než za poslední dobu, kdy jsem do sebe cpala čokoládové tyčinky, chipsy a mnoho dalšího. A taky jsem zjistila, že mě nebaví cvičit podle YouTube. Takže pokud budu cvičit doma, budu si muset vymyslet nějakou svoji sestavu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Vivian. Vivian. | 4. srpna 2016 v 21:26 | Reagovat

I já jsem nedávno zvažovala, že blog zase přestěhuju. Možná to v blízké době udělám.

Snažím se být pozitivní, ale momentálně je to dost těžké :-(

Moc ti držím palce, aby se ti dařilo :-) Jak v hubnutí, tak i v osobním životě celkově. Začínat s čistým štítem vždycky pomáhá (alespoň teda mně jo).

2 lou~ lou~ | Web | 5. srpna 2016 v 10:00 | Reagovat

mňam, lívance.. hned bych si dala :D jídlo máš moc pěkné :) mně třeba cvičení nějakých videí na youtube taky moc nebaví, ale už jsem našla i nějaký, který mám fakt ráda a cvičim podle nich pravidelně :)

3 B. B. | E-mail | Web | 5. srpna 2016 v 15:47 | Reagovat

Mě zase naopak nebaví vymýšlet si svoje sestavy, takže Jillian to jistí :D.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama